7 תשובות
לשלוח למייל של הסוכן/ מנהל של האמן
לכתוב לאמנים או אמרגנים או סוכנות שלהם
להעלות את הטקסטים לרשת חברתית ותקבלי חשיפה וירצו שתכתבי להם דברים
להעלות את הטקסטים לרשת חברתית ותקבלי חשיפה וירצו שתכתבי להם דברים
אני גם רוצה אבל אני לא חושבת שאני כותבת טוב מספיק :(
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית תנסי מה יש לך להפסיד, עם כל השירים שיש היום
אנונימית תנסי מה יש לך להפסיד, עם כל השירים שיש היום
אנונימית
לאנונימית
תמיד אפשר להשתפר עם הזמן ואם לכתיבה שלך יש משמעות או סיפור כלשהו זה תמיד יהיה טוב יודעים להבין מלי זה בא מהלב באמת
ואם תרצי עזרה אשמח לעזור
תמיד אפשר להשתפר עם הזמן ואם לכתיבה שלך יש משמעות או סיפור כלשהו זה תמיד יהיה טוב יודעים להבין מלי זה בא מהלב באמת
ואם תרצי עזרה אשמח לעזור
אני מרגישה שהשירים שלי אולי מוזרים מדי, הם מאוד אישיים כאלה
והם רובם לא מדברים על אהבה.
אבל אולי באמת שווה לנסות
והם רובם לא מדברים על אהבה.
אבל אולי באמת שווה לנסות
אנונימית
שלחי לי הודעה
באותו הנושא: