11 תשובות
בסידור ישבורה או דרך הטלפון
אנונימי
לא 0_0
יש תפילון בטלפון, ויש בסידור.
יש תפילון בטלפון, ויש בסידור.
שואל השאלה:
אחותך שבורה
אחותך שבורה
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אוקיי תודה
אנונימית
שמע זה בבוקר כפרע עלייך עם התפילין
שואל השאלה:
אז השמע קוראים רק בנים?
אז השמע קוראים רק בנים?
אנונימית
לא נורא אני מוגבל הכל טוב אבל אני רגיל בבוקר עם התפילין ככה הרב שלי אמר
כן הבנתי שזאת בת
אנונימית.
אנונימית.
פה יש לוח שנה עברי וסידור מלא
קחי סידור (בהתאם לעדה שלך) תפתחי בעמוד המתאים ותתפללי. או שתורידי תפילון זה ממש יכול לעזור לך יש שם הכל (תפילות, ברכות..) אני חושבת שזה יעזור לך
בכל מקרה אם יש לך שאלות בכיף מוזמנת לפרטי
בכל מקרה אם יש לך שאלות בכיף מוזמנת לפרטי
בנים אומרית את השמע עם תפילין בבוקר
התפילין זה רק לבנים.
אבל הקריאת שמע זה גם לבנים וגם לבנות.
ואומרים אותה גם בבוקר וגם בערב.
בבוקר בשחרית ובערב בערבית, ובקריאת שמע על המיטה שהולכים לישון.
כל הכבוד צדיקה ❤
התפילין זה רק לבנים.
אבל הקריאת שמע זה גם לבנים וגם לבנות.
ואומרים אותה גם בבוקר וגם בערב.
בבוקר בשחרית ובערב בערבית, ובקריאת שמע על המיטה שהולכים לישון.
כל הכבוד צדיקה ❤
באותו הנושא: