7 תשובות
יצאת חיובית באנטיגן מוסדי?
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
שואל השאלה:
בבית עשיתי בדיקה
בבית עשיתי בדיקה
אנונימית
אז את צריכה לעשות אנטיגן מוסדי
גם לי יצא חיובי בביתי ומוסדי שלילי
גם לי יצא חיובי בביתי ומוסדי שלילי
לכי תעשי בדיקה של מד5
הם ידווחו אם חיובי
מדווחת באתר של משרד הבריאות
באותו הנושא: