10 תשובות
לא
יש לי אותו
והוא לא שווה את המחיר בשום מצב
תקני גאלקסי s21
ב4000 אתה יכול לקנות 14 חדש
כשה ייצא
לא לא כדאי
תחליפי לוואן פלוס
אייפון שבע זה ממש טוב באמת אין כזה הבדל האייפון שיש לך מעולה
כדאי se 2020
הוא הרבה יותר טוב וזול מה13 פרו מקס
כן כדאי
שואל השאלה:
הוא עולה 4000 באילת עם 128 גיגה
חיים כמה שאלות על האייפון
תחליפי כבר ל13 הןא הכי טוב
עדיף לחכות ל אייפון 14
איך פרו מקס עלה לך 4000 בדיוק? הפרו עלה לי 5400
אנונימי