5 תשובות
אם את/ה יכולים להרשות לעצמכם את זה אז כן למה לא?
^^ מהה אה גם קניתי באילת אומנם כשאייפון יצא אבל עדיין
שואל השאלה:
מוכרים באילת את הפרו מקס 128 גיגבייט ב 4100
wtf מאיפה את קונה את זה קניתי גם בצבע זהב וב4000 אבל את ה13 פרו ???
כן למה לא