5 תשובות
שואל השאלה:
אני כל כך רוצה שזה יהיה מאחוריי
אני כל כך רוצה שזה יהיה מאחוריי
שואל השאלה:
תשלח הודעה ^^
תשלח הודעה ^^
מבין את התסכול זה קרה גם לי הפחד הזה אבל עברתי אחרי 2 טסטים שלא עברתי
פשוט צהיי רגועה ויש לך שנה
פשוט צהיי רגועה ויש לך שנה
גם אני פחדתי ולא עברתי 3 טסטים אבל בסוף הצלחתי למרות כל הקושי אז אני מאמין בך ובהצלחה
שנה זה הרבה זמן, תאמינ/י בעצמך.
באותו הנושא: