התחברות
הרשמה
למה תקופת בית ספר היא לא הימים הכי יפים בחיים?
2 בפברואר 2013, 10:10
סטיילינג
בגדים
ספרים
בית ספר
בית
חינוך
ילדים
תשובה אחת
מי אמר שלא זאת התקופה הכי יפה בחיים
ב
בחורה חמודה
באותו הנושא:
התיכון זאת התקופה הכי טובה בחיים! מסכימים איתי?
היי, איזה תקופה הייתה לכם הכי טובה בחיים יסודי\חטיבה/תיכון?
אני מאוד מבולבלת בתקופה האחרונה, מחפשת משמעות לחיים הייתי שמחה לשמוע מה המשמעות בחיים שלכם?
מהי התקופה הכי טובה בחיים שלכם?
לעבור תקופה קשה בשלום - איך אני עוברת תקופה ממש גרועה בחיים שלי?
עכשיו נזכרתי בתקופה קשה בחיים שלי
אני באמת לא יכולה יותר, התקופה הזאת זאת התקופה הכי קשה שעברתי בחיים שלי..
למה בחיים יש תקופות יפות ותקופות רעות? וקוראים דברים טובים ודברים רעים, מה היה רע אם היו בחיים רק תקופות יפות?
אחרי שמסיימים תיכון זהו נגמרת התקופה היפה בחיים כמו שאומרים?
תקופה קשה בחיים. מחפשת אדם לשיחה
לא מוצא סיבה או מטרה בחיים - קשה לי עם ואני בדיכאון. כבר תקופה ארוכה שאני בחיפושים, ופשוט לא מוצא משהו שיכניס לי עושר בחיים...