2 תשובות
אמנם אני רק בכיתה י אבל טריגו נראה לי מזוויע
אבל זה כי אני רק בהתחלה של החומר בטח הדעה שלי תשתנה לצערי
אני אישית העדפתי טריגו לרוב, בעיקר מהסיבה שלא נדרש בטריגו לכתוב טבלת טענה ונימוק דבר שחסך לי יותר זמן מכשעשיתי שאלה בגאומטריה וגם בטריגו לרוב פחות יש הוכחות פורמליות ויותר טכניקה, לכן אני התחברתי לזה יותר. אבל זה כמובן השתנה בין מבחן למבחן, כי היו מבחנים בהם השאלה בטריגו הייתה מפלצתית בעוד ששאלת הגאומטריה הייתה חביבה ביותר, לעיתים אף פשוטה בצורה מגוחכת, והיו פעמים שלהיפך. לכן אין להזניח אף אחד מהנושאים ויש ללמוד היטב את שניהם, בעיקר משום שהם קשורים אחד לשני- בשאלות בטריגו יש מצבים בהם שימוש במשפט גאומטרי יקל על הפתרון בצורה משמעותית וידע בטריגו יעניק לך כלים רבים יותר לפתרון שאלות בגאומטריה(בבגרות ניתן לפתור שאלות גאומטריה באמצעות טריגו).
כדי להצליח בנושאים הללו, יש ללמוד היטב את כל המשפטים, את כל הכללים, להבין ולהפנים אותם וכן לתרגל הרבה במהלך כל השנה וליישם את ההבנה שלך בחומר בתרגול, מהבסיס שמלמדים אותך ועד שאלות ברמה של בגרות שמכילות את כל החומר. בהצלחה!