3 תשובות
עשו לי הליקס עם אקדח
לא טוב
גיליתי את זה רק אחרי
לא טוב
גיליתי את זה רק אחרי
שואל השאלה:
הליקס עשיתי עם מחט אבל כאילו יש עגיל חמישי או שישי עם מהדק
יעני רגילים כאלה
הליקס עשיתי עם מחט אבל כאילו יש עגיל חמישי או שישי עם מהדק
יעני רגילים כאלה
אף עגיל לא מומלץ לעשות עם מהדק/אקדח, גם לא עגילי תנוך.
בכל מקרה, עד כמה משתנה מאדם לאדם, לכל אחד מבנה אוזן שונה, יש כאלו שניתן לנקב 3, יש כאלו שפחות ויש כאלו שיותר.
לכן חשוב גם ללכת לפירסר מקצועי ולא למוכרת בקניון שעושה עם מהדק, הם לא לומדים אנטומיה ויכולים לנקב היכן שלא צריך ולפגוע בסחוס.
בכל מקרה, עד כמה משתנה מאדם לאדם, לכל אחד מבנה אוזן שונה, יש כאלו שניתן לנקב 3, יש כאלו שפחות ויש כאלו שיותר.
לכן חשוב גם ללכת לפירסר מקצועי ולא למוכרת בקניון שעושה עם מהדק, הם לא לומדים אנטומיה ויכולים לנקב היכן שלא צריך ולפגוע בסחוס.
באותו הנושא: