7 תשובות
בעיקרון אם יוצא לך בבדיקת דם 126+ סוכר זה נראלי סכרת
תעשה בדיקת דם
לא יודעת אבל הרבה
יש לי חברים שחיים על שוקולד וג'אנק ואין להם סכרת
חח לא חולים מפעם אחת
זה לא עובד ככה-
מפעם אחת לא חולים בסכרת
אל תדאג אם זה חד פעמי לא תהיה לך סכרת
סכרת זו מחלה תורשתית ואין לה שום קשר לכמות הסוכר שאת צורכת.
אנונימית