7 תשובות
בעיקרון אם יוצא לך בבדיקת דם 126+ סוכר זה נראלי סכרת
תעשה בדיקת דם
תעשה בדיקת דם
לא יודעת אבל הרבה
יש לי חברים שחיים על שוקולד וג'אנק ואין להם סכרת
יש לי חברים שחיים על שוקולד וג'אנק ואין להם סכרת
חח לא חולים מפעם אחת
זה לא עובד ככה-
מפעם אחת לא חולים בסכרת
אל תדאג אם זה חד פעמי לא תהיה לך סכרת
סכרת זו מחלה תורשתית ואין לה שום קשר לכמות הסוכר שאת צורכת.
אנונימית
באותו הנושא: