14 תשובות
ברור
ברור,כולם
ברור כולם מרגישים ככה לפעמים
כן, אני ככה כל הזמן
שואל השאלה:
אני פשוט לא מבין למה אני מרגיש ככה
אני פשוט לא מבין למה אני מרגיש ככה
בטח כולם מרגישים ככה לפעמים
(יש פה איזה 3 תגובות כאלה וכל אחת משנה מילה אזכם אני רוצה לנסות חחח xd )
(יש פה איזה 3 תגובות כאלה וכל אחת משנה מילה אזכם אני רוצה לנסות חחח xd )
אנונימית
כן אחי זה חלק פסיכולוגי שקורה לכולם מתישהו
שואל השאלה:
זה עובר מתישהו ?
זה עובר מתישהו ?
^ברור. אבל בשביל זה אתה צריך לפעול ולא לשבת ולחכות שהכל יסתדר לבד!
אנונימית
שואל השאלה:
מה זאת אומרת לפעול בדיוק?^
מה זאת אומרת לפעול בדיוק?^
^ נסה תמיד להיות בחברת אנשים/בעלי חיים שעושים לך טוב
אם אין לך תעשה הכל כדי למצוא אותם.
אתה לא יכול להמשיך להרגיש לבד... זה יותר מידי אכזרי! 3>
תמצא לך אחד כזה שממלא אותך אושר שבכל רגע שאתה לא איתו אתה רק מחכה לפגוש אותו שוב~~~
סליחה אם יצאתי תוקפנית חחח 5ני לא יודעת להסביר את עצמי טוב
אם אין לך תעשה הכל כדי למצוא אותם.
אתה לא יכול להמשיך להרגיש לבד... זה יותר מידי אכזרי! 3>
תמצא לך אחד כזה שממלא אותך אושר שבכל רגע שאתה לא איתו אתה רק מחכה לפגוש אותו שוב~~~
סליחה אם יצאתי תוקפנית חחח 5ני לא יודעת להסביר את עצמי טוב
אנונימית
כן, לגיטימי
כולם מרגישים ככה לפעמים
כמובן. אבל אתה לא.
באותו הנושא: