8 תשובות
ואם את לא רוצה משהו שימלא לך את הבטן את יכולה לאכול גם משהו קטן לדוגמה תה עם ביסקוויט
שואל השאלה:
כואב לי נורא בבליעה נראה לי שיש לי קורנה - או היום או מחר אעשה בדיקה
אולי יש לך וירוס
שואל השאלה:
כנראה קורונה למרות שעשיתי 4 חיסונים ושמה 2 מסיכות - כל בליעה כמו סכין כולל מים קשה לי וגם הגב כואב לי ורועדת מקור
שואל השאלה:
אכלתי לחמנייה עם שוקולד וזהו סיימתי ב 17:32
לא נוראי, כשתוכלי לאכול כדאי שתאכלי(:
תנסי לאכול.
לפעמים עוזר להתסכל על תמונות/ סרטונים של אוכל מגרה.
זה לא נוראי אבל עדיף שתאכלו גם אם אין לך תאבון כי זה לא טוב לגוף