8 תשובות
כןן אוף אני רק שולחת הודעות רגילות!
אנונימית
לא ממש מתחברת יש פעמיים שלא ממש אכפת לי
כן, זה מציק
אם זה לעיתים רחוקות וקצר אז לא אכפת לי
אם זה לעיתים רחוקות וקצר אז לא אכפת לי
תלוי על מה ההודעה הקולית
לא
וואי הקלטות זה הדבר הכי טוב שהמציאו
עושה לי את החיים קלים
בטח היית שונאת אותי כי אני רק מקליטה כל היום
עושה לי את החיים קלים
בטח היית שונאת אותי כי אני רק מקליטה כל היום
אנונימית
אני פשוט אומר להם לא מקשיב, תכתבו.
אני שונאת אבל בעצמי עושה
באותו הנושא: