4 תשובות
כן
לא נהנתי, אבל זו הייתה חוויה
ואם את הרפתקאנית זה יתאים לך.
לא נהנתי, אבל זו הייתה חוויה
ואם את הרפתקאנית זה יתאים לך.
שואל השאלה:
^ תגידי, הלכת לבד?
^ תגידי, הלכת לבד?
אנונימית
לא, עם חברים.
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
באותו הנושא: