התחברות הרשמה

יש פה מישהו שהלך לקימאמה (בארץ)?

איך זה? מה עושים? מומלץ? תוכלו לפרט קצת בבקשה?
11 בפברואר 2022, 12:54
מחנה קיץחופש הגדולקימאמהקיץמחנה קימאמה    
4 תשובות
כן
לא נהנתי, אבל זו הייתה חוויה
ואם את הרפתקאנית זה יתאים לך.
I
I Am Human
שואל השאלה:
^ תגידי, הלכת לבד?
אנונימית
לא, עם חברים.
I
I Am Human
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
באותו הנושא:
מישהו הולך/הלך לקימאמה ואן/בית ינאי? אם כן אז מה כדאי לי? ותסבירו למה
נגיד ואני מדבר בטלפון עם מישהו מארצות הברית אז אני אומר הלו כמו בארץ- hallo או הלו-hello?
אתיופים אתם משווים את הגיזענות בארץ למה שהלך והולך היום בארצות הברית?
מי הולך לקימאמה?
למי שהלך לקימאמה מכמורת
מישהו היה פעם בקימאמה בארץ/ חול ויכול לספר לי על זה קצת?
מישהו הולך השנה לקימאמה??
מי הולך לקימאמה מכמורת ביום רביעי? *עולים לט'*
מישהו הולך בקיץ לקימאמה?
מישהו פה הולך לקימאמה?
אנשים שהיו בקימאמה בארץ ויכולים להגיד לי אם הם נהנו?