8 תשובות
א. אם המשפחה תנתק איתי קשר רק בגלל דת ולא תצליח לשים את הדעות שלה בצד לטובת הקשר שלנו אז לגמרי לא צריך אנשים כאלה

ב. אני אישית ממש לא מתחברת לדת אז כל עוד אם יהיה לי ילד ונסכים על לא ללמד אותו להיות אדוק למשהו שאני לא מאמינה שזה הדרך לחנך אותו ולמשל יש אצל הערבים חג שאוספים את כל המשפחה כולל ההכי קטנים, תולים כבש מהרגל והורגים אותה כמו פינאטה לעיניי כולם, אז אם נסכים שזה לא שאלה בכלל שזה לא יקרה אז אני לגמרי סבבה עם להקים בית עם הבן אדם
כן. שמים פס והולכים עם האהבה
שואל השאלה:
אבל זה יגרום לריבים במשפחה והם התאכזבו עדיין להשים פס?
שואל השאלה:
אני גם לא מאמינה כל כך בדת בגלל זה אני בעיה גם בעתיד אני יודעת שאני לא אשמור וכל זה ככה אני חושבת לא יודעת מה יהיה בעתיד אני אישית פשוט לא מתחברת לזה
המשפחה שלך ידעה שהילדה שלהם תהיה בן אדם עצמאי, יש לך חיים משלך ורק את מחליטה עם מי להיות. בסוף מדובר באושר שלך
שואל השאלה:
ואם אתם רואים שזה קשר שמוביל לחתונה אז הייתם מתחנתים איתו לא תיהיה לכם בעיה שיהיה לכם ערבים במשפחה ? והמשפחה שלכם תנתק איתכם קשר
כן, אם את אוהבת אותו לכי על זה