17 תשובות
אני בטוחה שהם יבינו אותך:) כן, תשתפי אם את מרגישה בנוח
מה שמרגיש לך בנוח
אם את רוצה לספר תספרי ואם את לא רוצה אל תספרי
זה מוזר שהוא לא היה איתך בכל זה אבל אני מניח שאת צריכה לספר לו מתישהו
אם טוב לך וטוב לו וזה לא מכביד עלייך אין סיבה שתתחילי עם זה. רק בעיות זה יביא.
אם זה מכביד, תחשבי מה הדרך הכי טובה ותסיימי עם זה כמה שיותר מהר
נשמע שזה כן מכביד עלייך...
אם את מרגישה שאת צריכה לספר תספרי בכל זאת זה היה התינוק שלך החלטה שלך ולגדל תינוק בגיל 16 זה לא קל
שואל השאלה:
^^חושבת? כי אני רוצה לחשוב כאילו זה לא היה ולהמשיך את החיים רגיל , כי כבר שלוש שנים ואף אחד לא יודע אז לא יודעת אוף
אנונימית
כן אין להם זכות לכעוס עליך הם צריכים להבין אותך ואם לא באלך לספר אל תספרי תעשי מה שאת מרגישה
אם את מרגישה בנוח אז כן תשתפי, אבל אם את מרגישה שאת לא רוצה לשתף אז אל
שואל השאלה:
^^לא גידלתי עשיתי הפלה בלי לחשוב פעמיים הייתי בכיתה י
אנונימית
מן הסתם שתעשי הפלה את גם עדיין היית קטינה אז את לא היית יכולה ככה לגדל תינוק זה קשה ועוד בגיל כזה הם פשוט צריכים להבין אותך שזה קשה
לא נראה לי קריטי כי עברו איזה חמש שנים זה סתם יהיה מוזר ממש
אנונימית
תספרי רק לו ותסמכי עליו שזה לא ייצא
אנונימית
תספרי לו
זה ממש לא בסדר שלא סיפרת לו כשזה קרה
זה התינוק שלו בדיוק כמו שזה התינוק שלך
הוא חייב לדעת
אנונימית
שואל השאלה:
זה אפילו לא היה תינוק בשבוע הראשון של ההריון עשיתי הפלה ומה לא בסדר בזה אני רוצה לראות אותך עוברת את זה בכיתה י ועוד לספר
אנונימית
הוא צריך לדעת על התינוק שלו
ואיך זה הגיוני שעשית הפלה בשבוע הראשון? אין כזה דבר
אנונימית
שואל השאלה:
התכוונתי בשבוע הראשון שידעתי על זה ישר עשיתי הפלה ..אני בטוחה שזה היה בהתחלה של ההריון אבל פשוט עשיתי לא רציתי לדעת מעבר כלום
אנונימית
אה אוקי הבנתי
אני באמת מצטערת לבשר לך אבל התינוק שלך באמת היה תינוק זה לא משנה אם זה היה בתחילת ההריון או לא
אני לא באה לשפוט אותך או משהו אני רק אומרת
ואת צריכה לספר לחבר שלך, תינוק או לא זה בכל זאת היה קשור אליו, 50% מהגנים של התינוק היו שלו
זוגיות נבנת על אמונה אחד על השני, לא על סודות
אנונימית