16 תשובות
את לא תגיעי לזה!!
זה תלוי בך תזכרי.
אף אחד לא יגיד לך להתאבד או לעשות משהו לעצמך.
את יכולה לדבר עם אנשים על זה, זה ירגיע אותך.
נגיד אני פחדתי תמיד שאין משמעות ואנחנו רק גרגיר חול קטן בתוך כל היקום הזה.. ושאין לאן ללכת.
אבל זה לגמרי בסדר!!
תמיד יהיה מישהו שיתמוך בך!
אנונימית
שואל השאלה:
מי ?^מי זה המישהו שיתמוך בי?
למה צוותי הרפואה שהתפקיד שלהם לתמוך ענו לה כזאת תשובה
אנונימית
שואל השאלה:
^תקשיבי זה לא הפחד שיגידו לי לכי תתאבדי. זה הפחד שאני אחשוף דברים מהנפש שלי ויגידו לי אין לי איך לעזור לך המקרה שלך מורכב מידי
אנונימית
אויש כפרה כל כך מזדהה.
כל כך.
לא יודעת מה להגיד.
רק משאירה כאן חיבוק והרבה הזדהות❤
אנונימית
שואל השאלה:
את מבינה? זה סוג של משהו שמפחיד הלא יודעת מה להגיד הזה:(וגם את בסוף נאלצת לומר אותו למרות האופטימיות שהפגנת בהתחלה :(((((((
אנונימית
חחח אופס, זו לא אותה אנונימית.
סורי חח
כולם פה מאנונימי חח
אנונימית
אני יודעת שכל עוד אדע ממקרים כאלה בזמן אני באמת אתן מעצמי הכל בשביל לעזור לאותו בן אדם, לא רוצה לשקר לך אי אפשר באמת לסמוך היום על כןלם
אבל כן יש בודדים שבאמת אכפת להם ותזכרי שלא רוצים לשחזר מקרים כמו שקרו לה
מוזמנת לשתף אותי ובאמת אנסה לעשות הכל בשביל לעזור
גם את צריכה בעצמך לזכור שלהרים ידיים זה לא הפיתרון יש לך ככ הרבה מה לעבור פה
לא שופטת אותה בכלל אבל זה מקרה כזה מיותר
שואל השאלה:
^^^אני רוצה לדבר איתך .כמובן רק אם נוח לך לצאת מאנונימית
אנונימית
עם איזה אנונימית?
כי יש פה 3 חח
אנונימית
שואל השאלה:
לפי ה^ שסימנתי
אנונימית
בגלל זה את בוחרת את החברים שלך תשמעי גם אני הייתי בחרא הרבה זמן אבל פשוט בחרתי חבר טוב שעזר לי זה הכל תמצאי את העוגן שלך מישהו או מישהי שאת יכולה לסמוך וזהו מקווה שעזרתי❤
לפעמים חייב להבין שלא לכולם אכפת ממך
ורק את צריכה לעזור לעצמך
אנונימית
היי, אני הגעתי לשם.
לפני כ4 שנים היה לי פסיכולוג שאחרי רק 3 או 4 מפגשים הוא אמר לי "אין טעם להמשיך את הפגישות, את מעל היכולות שלי, את צריכה לחפש מטפל אחר".
ולהגיד לך את האמת? זה דווקא הקל עליי. הקל עליי שהוא בא אלי הכי אמיתי והודה שהוא לא יכול לעזור, זה הקל עלי לדעת שאני לא ממשיכה טיפול חסר תועלת וביזבוז זמן איתו. הקל עלי לדעת שהוא אמר לי את האמת ולא ניסה לדחוף לי טיפולים שלא עוזרים.

גם אני פחדתי מלהגיע למצב הזה, שהמטפל שלך אומר לך שאין לו מה לעשות איתך... אבל מסתבר שזה יצא דבר חיובי. כי במקום להמשיך משהו שרק יכל לפגוע בי, הלכתי לחפש מישהו שכן יכול לעזור לי. כמובן שלמצוא את הפסיכולוג שבאמת יכול לעזור לוקח זמן... מצאתי אותה רק לפני שנה, אחת שבאמת סוףסוף מצליחה לעזור לי ולתמוך בי. אחרי 6 טיפולים לא מוצלחים מצאתי את האחת.

אז מה אני מנסה להגיד... קודם כל אל תפחדי מעצמך, אל תפחדי להגיע למקום הזה, כי גם אם כן, אז מה? יש עוד מיליון ואחד מטפלים אחרים שכן ידעו מה לעשות איתך. כמה טיפולים לא מוצלחים לא מעידים עלייך כלום, זה רק אומר שלא הייתה כימיה נכונה בינך לבין המטפל ועלייך להמשיך לחפש מישהו אחר. זה הכל.
תשמעי בתור אחת שכבר כמה פסיכיאטרים אמרו לי אין לנו איך לעזור לך יכולה להגיד לך שזה ממש תלוי, תלוי בך ובסיבה, סתם כך לא יגידו לך את זה והאמת שתמיד יש דרך לעזור, אולי הם לא יודעים איך אבל אחרים יידעו, וה' לא עוזב אותנו האמונה היא מה שמחזיקה אותי אז תדעי שבחיים אין כזה דבר שאי אפשר לעזור יש לא רוצים הם מקובעים ברפואה רגילים ישר לדחוף כדורים ואם את רוצה טיפול אחר ישר אומרים לך אין איך לעזור חבל את סתם תסבלי ועוד כל מיני כאלה בכוונה רק כדי שתקחי כדורים אז אישית פחות מאמינה לכל האנשי מקצוע האלו מאמינה בה' ובעצמי וכל אחד והדרך טיפול שמתאימה לו יש מלא פסיכולוגים עם מלא דרכי טיפול ולא כל אחד מתאים לכל אחד וזה בסדר אני אישית עברתי מלא פסיכולוגים ועדיין מנסה למצוא מישהי שתתאים וכמובן אם את רוצה לעזור לעצמך אין מישהו שיוכל להגיד לך אין דרך כי זה שטויות
אנונימית
זה נכון שיהיו אנשים כאלה. לא כולם יודעים מה להגיד במצבים כאלה גם אם הם מודעים אליהם. אבל קודם כל יש הרבה אנשים שכן. אני מבינה את החשש שלך לפנות אל הבן אדם הלא נכון ובהחלט יש סיכון כזה לכן את צריכה לבדוק מי כן הבן אדם לפנות אליו בין אם זה חבר/ה טוב/ה משפחה פסיכולוג או אפילו סתם אדם זר ברחוב.