13 תשובות
שואל השאלה:
אם כן תשתפוו
לא עולה לי לראש משהו כרגע אבל בטוח כן
שהתחלתי לשקר להורים שלי על עניין כלשהו ועכשיו צריכה להמשיך עם זה
אנונימית
ברור שכן אבל אין לי כרגע
כן שפגעתי בחברה שלי בטעות כי רק רציתי לצחוק איתה
נראה לי שנכנסתי לפה.. אבל יש עוד מלא ויותר גרועים חחח
נולדתי
^^אה כן תודה שהזכרת לי
זה לגמרי נכון עליי
שואל השאלה:
יאא אל תדברי ככה
לא שמתי לב אבל קצת התבריינתי למישהי בכיתה שלי ביסודי וזה הדבר שאני הכי מצטערת עליו
לא מתחרטת על כלום אם היה משהו זה היה ספציפי מאוד וכנראה ישאר איתי כל שאלה כזאת. אבל אין
לא הייתי מספיק קשובה לעצמי ולא נתתי זמן לדברים שיכולתי לסיים כבר, חשבתי של כל יש את הזמן שלו, וזה נכון אבל הגזמתי עם זה ועכשיו אני תקועה עם יותר מדי על הראש