12 תשובות
כן איבדתי מישהי בתוך 5 שניות יצאתי מפגר ברמות
כל אחד עשה בחיים שלו לפחות משהו אחד שהוא התחרט אליו. אנחנו בני אדם (חיות)
כן.
יותר מידי
כן
כן
ברור שעשיתי המון דברים שגרמו לי להתחרט ולאבד מישהו. אבל אם לומר תאמת בזמן האחרון יצא לי דווקא להתחרט על עצם העובדה שהכרתי אנשים מסויימים
כן, התקבלתי למקדונלס
אנונימית
ברור
אמרתי לקראש שלי שאני לא רוצה אותו.. (כשהוא אמר שהוא רוצה אותי.)
אנונימית
עשיתי משהו גרוע ממש אבל אני לא יגיד כנראה לאף אחד
כן, אבל הוא גם השתנה והפך להיות אדיש קצת לכולם אז אולי טוב שכל זה קרה
באותו הנושא: