3 תשובות
תדבר עם ההורים שלך ותסביר להם שקשה לך ושיש לך מלא עומס
תזכור שזאת תקופה קשה שתעבור עם הזמן
אתה באמת לא תזכור את זה עוד כמה שנים
העניין של ההשעיה זה פשוט החובה של הבית ספר להראות סמכות כלפי הכללים להם אין מה לעשות אבל זה לא כזה נורא
אולי תבקש עזרה מחברים ותלמד איתם?
אתה באמת לא תזכור את זה עוד כמה שנים
העניין של ההשעיה זה פשוט החובה של הבית ספר להראות סמכות כלפי הכללים להם אין מה לעשות אבל זה לא כזה נורא
אולי תבקש עזרה מחברים ותלמד איתם?
הכי חשוב שההורים יבינו, קח את השבוע הזה לנוח וקצת ללמוד, תבקש מחברים אם אפשר את השיעורים.
באותו הנושא: