7 תשובות
כןכן תמיד
יאח יקר יכול להיות שמנסים לתקשר איתך!!!
חייזרים \ מלאכים \ שדים \ מדרכים \ איך שתחלית לקורא להם
אם אתה לא חושב שזה דה ג'וו קלאסי ובאמת חלמתה עליהם יש מצב שזה הם
אנונימי
נראלי זה דז'וו

בלי קשר זה קורה לי לפעמים
גם לי זה קורה זה הגיוני להרגיש אתזה
קורה לכולם כן
שונאת דזה וו אבל ככה זה יכול להיות שבאמת עשית את זה או שחלמת או שאפילו חשבת על זה ופשוט שכחת, אז זה מעלה לך זיכרונות