5 תשובות
אחלה מקום! אני הייתי מת להיות שם, אם הייתי יודע על המקום הזה לפני כמה שנים.
כאילו הפנימייה של ריאלי?
מדהימה
יש לי שם חברים והם ממש מרוצים
יש לי שם חברים והם ממש מרוצים
שואל השאלה:
כן
כן
אני לומדת בריאלי אז אני עם הפנימיונים. הם משפחה ממש הם כם ממש נהנים אבל זה קשה , זה בול כמו צבא קרבי
באותו הנושא: