8 תשובות
בטחח
עדיף שלא
לא. זה לא.
את רוכבת על המחזור על מנת לאכול שוקולד, את תהיי בנסיגה משמעותית גם אם את במחזור. חבל לוותר לעצמך.
את רוכבת על המחזור על מנת לאכול שוקולד, את תהיי בנסיגה משמעותית גם אם את במחזור. חבל לוותר לעצמך.
תמיד סבבה לעשות הפסקות במיוחד אם את סובלת
כן
כ ן !
לא חחח
במחזור מותר הכל
באותו הנושא: