10 תשובות
כן זה אחד מהדברים , כמו שיש עצבנית או כאב בטן יש גם את זה וזה בסדר גמור
תאכלי כמה שאת רוצה
תאכלי !
אם יש לך מטרה, אל תוותרי לעצמך. אם את בתהליך, אל תמצאי תירוצים לשבור אותו, תמשיכי, תהיי יותר חזקה מזה. אני יודע שזה אולי יכעיס חלק ממי שיקרא את זה אבל בנינו, שנינו יודעים שזה מה שאת באמת צריכה לשמוע.
הכל טוב
כולנו כאלה, במחזור הכל בסדר
שואל השאלה:
^^אוף אבל אני גם אוכלת בגלל זה בלילה ובקושי ישנה
אנונימית
התהליך לא קל, אבל כשיגיעו התוצאות, את תדעי שעשית פעם אחר פעם את הבחירות הנכונות.
אם את בתהליך מסויים, אל תנסי למצוא תרוצים ותוותרי לעצמך. תמשיכי, למרות שאני מבינה אותך, באמת. מותר פעם ב לנשנש קצת יותר ממה שצריך.
מאמינה בך בלב שלם. 3>
שורפים קלוריות במחזור?
לא יודעת מי המציאה את הקטע של ממתקים במחזור. אין שום סיבה שבאופן ספציפי במחזור הגוף יקבל פחות בטוב גאנק עד כמה שידוע לי ואישית אני גם אוכלת גאנק במחזור ולא נפגעת במיוחד
אנונימית