7 תשובות
שלוש
1 נשמע ממש טוב, אבל גם 2 מצויין. אי אפשר לשלב הנדסת תוכנה ופיזיקה?
אנונימית
קודם כל מוזיקה זה לא כל כך קל, דבר שני האם רב מה שאתה עושה זה חברים ובית ספר? אם כן לך על הכי קשה כי אתה תצליח להתמודד, אם אתה בעוד תוכנית הייתי ממליץ לך לך למשהו שאתה ממש אוהב שזהוא לא חייב להיות מדעי (אם אתה כבר עושה מדעי).
אני נגיד בתוכנית אודיסיאה ואני מתכוונת ללכת כנראה לפיזיקה כימיה
אני נגיד בתוכנית אודיסיאה ואני מתכוונת ללכת כנראה לפיזיקה כימיה
אנונימית
איפה את באודיסאה?
אנונימית
אני בבן גוריון
אנונימית
אני הייתי הולך על:
1. פיזיקה ומדעי המחשב
2. או הנדס תוכנה ופיזיקה
אבל תעשה מה שנוח לך ומה שאתה אוהב
1. פיזיקה ומדעי המחשב
2. או הנדס תוכנה ופיזיקה
אבל תעשה מה שנוח לך ומה שאתה אוהב
שואל השאלה:
אפשר לשלב אבל זה 15 יחידות יוצא וזה כבר ממש קשה. אבל תודה בכל זאת כולם!
אפשר לשלב אבל זה 15 יחידות יוצא וזה כבר ממש קשה. אבל תודה בכל זאת כולם!
באותו הנושא: