6 תשובות
הייתי אבל מכיתה ח יש שיעורי בית ברמה עצומה וזה לא מתאים לכולם, בשנתיים שהייתי היה כיף
זה תלוי כמה את מתחברת למתמטיקה. אם את טובה בזה שווה לך לנסות.
אני מכיר חברים שהיו טובים במתמטיקה ולא הלכו לתכנית והיום מאוד מצטערים על זה.
לכן שווה לנסות, לראות אם מתאים לך. כמו שאמרו, זה הרבה עומס, אבל גם הרבה סיפוק ומימוש עצמי.
זה פותח הרבה דלתות, במיוחד אם ממשיכים לתואר אחר כך.
החוויה האישית שלי מהתכנית מדהימה. נהניתי, הרגשתי שאני עושה משהו עם החיים שלי. וזה מאוד עזר לי כשהמשכתי לתואר אחר כך, במיוחד בגלל הרגלי הלמידה שזה נתן לי
אני כרגע בכיתה ט', יש יתרון בתוכנית כי לומדים את החומר שגם ככה תצטרכי ללמוד בצורה טובה יותר ותוכלי לפנות זמן בי"א-י"ב (אלא אם תמשיכי לתואר) אבל צריך לקחת בחשבון שזה המון השקעה
אני כרגע בכיתה ט ונהנית ללמוד בתוכנית. הרגשתי שזה מפתח את הסקרנות המתמטית שלי ונותן לי תעסוקה בשיעורי מתמטיקה (אני עושה שיעורים של בר אילן במהלך השיעור).
כל שבוע יש כמות עצומה של תרגילים לשיעורי בית, כי קצב ההתקדמות הוא גבוה (שיעור אחד בבר אילן שווה ערך לבערך חודש בקצב של בית ספר)
עם אין לך חיים אז כדי לך אני מניח שאת בכיתה ז?