5 תשובות
תלכי גם אם אין לך כוחח
אז תלכי ותנסי למצוא איזה תעסוקה בבצפר
אני באותו מצב כמוך.
רק עכשיו יצאתי כי התלבטתי אם ללכת או לא ולא להגיד לאמא שלי חח
קודם כל תקשיבי לכי לבית ספר, את חייבת ללכת כי יהיה לך חיסור ואף אחד לא רוצה בזה ):
ואני מבינה אותך לגמרי , תנסי למצוא תעסוקה בבית ספר .
אל תעשי את זה): תלכי זה יהיה שווה את זה אל תכנסי למצב שאת לא באה פעם אחת ואז את לא יכולה להפסיק עם זה
לכי אין לך ברירה