14 תשובות
כי גיל 13 זה גיל של עול מצוות ובעצם אתה מתחייב במצוות
זה מוקדם בבוקר כי צריך לקרוא בשחרית
באותם זמנים היו מתחתנים בערך בגיל 15 ומטה, כיום זה אולי נראה צעיר אבל אז, לא באמת
גם כן, בגיל 13 מקבלים על מצוות כמו שהסבירו מעלי
כי בוקר זה תחילת שחרית
אח שלי עלה אחר הצהריים, לא זוכרת מתי
כי אתה מקבל עליך עול תורה ומצוות בגיל 13 ומציינים את זה בעליה לתורה וזה בבוקר מוקדם כי זהו הזמן של תפילת שחרית.
כי בגיל 13 את כבר יותר מתבגר-
קול משתנה, מתחילים להבין דברים.
אנונימית
tommylnnit הבת
לפי הגמרא במסכת סנהדרין דף סא עמוד ב (אם אני לא טועה), מותר לבן להתחתן בגיל 9 ולבת בגיל 3
לא נכון^
נו אבל אני ראיתי את זה בגמרא
אבל לא כלכך זוכר איזה עמוד כי למדתי את זה לפני חודש בערך
^אז באותם זמנים 13 זה לא כזה צעיר כמו שבימנו זה נחשב
זאת הסיבה שעולים בגיל כה צעיר
13 בגלל שבגיל הזה אנחנו מקבלים יותר שכל
וגם הראש שלנו בנוי בשביל להניח תפילין
כי גיל 13 אתה הופך לגבר
זה הקונספט של שחרית