6 תשובות
אבל את יפה בלי איפור :)))
את פשוט צריכה להבין שאת נראת הכי יפה כשאת טבעית, זה הכי יפה והכי נקי.
את פשוט צריכה להבין שאת נראת הכי יפה כשאת טבעית, זה הכי יפה והכי נקי.
כי התרגלת לראות את עצמך עם איפור
כי התרגלת עם, לאט לאט תתחילי להפחית בכמויות איפור או שתתחילי לעשות הרבה פחות בולט עד שתלכי בלי איפור בכלל אם זאת המטרה שלך
את יפה בלי פשוט התרגלת.
התרגלת לראות את עצמך רק עם איפור
יו יש לך 69 נקודות אמינות
באותו הנושא: