16 תשובות
ממש לא .
לעע בקטנה אני בטוחה שתכירי שמה אנשים
חח אני מת שואלת שאלה מקבלת אמת, עושה לי מינוס ומביאה פרחים לאלה שמשקרים לך, עצוב
מה לא מה מביך בזה כולם שם נחמדים רצח
לא
לא, זה יכול להיות יותר מהנה אפילו.
מה
למה שזה יהיה פדיחה
תהניי כפרהה
למה שזה יהיה פדיחה
תהניי כפרהה
ברור שכן
לא, אני בטוחה שתכירי שם חברים חדשים
כן
לא
כן
הייתי טס לבד בשמחה (לאו דווקא ללונדון).
אנונימי
כן
לא אמאלה זה חתיכת אומץ
למה שזה יהיה פדיחה? ולטוס למזרח לבד זה גם פדיחה?
ממש לא
ממש לא
באותו הנושא: