הזמנתי תור לksp להיום כי רציתי לקנות עוד משהו, ובדיוק קיבלתי הודעה שהמשלוח שהזמנתי לסניף הזה הגיע, הזמנתי תור גם
להזמנות מראש כי היה רשום שצריך. אם אני אבטל את התור הרגיל שיש לי כדי שיהיה למישהו אחר הזדמנות, גם בתור של לקחת את מה שהזמנתי אני יכולה לבקש עוד משהו שאני רוצה לקנות?