4 תשובות
כן משפיע בדרך כלל, על המגן של ה70%.
מבחינה טכנית זה אמור להיות ככה אבל לרוב המורים יחסית מתחשבים בתלמידים ומפרגנים להם בציון ההגשה אם הם רואים שהתלמידים משקיעים, לומדים ברצינות וגם חל אצלם שיפור ביחס לכיתה י' (שזה יחסית הרבה זמן לפני הבגרות כך שהציונים פחות רלוונטיים), כלומר גם אם תקבלי 80 ב- י', עדיין קיים סיכוי שתוגשי על 100 לבגרות. אני אישית אף פעם לא שמעתי על מורה (חוץ מאחת) שהגיש תלמיד לבגרות על 98 ולא על 100, כי זה הבדל של רק 2 נקודות.
בכל זאת, רצוי כמובן להשקיע בכל המבחנים, גם בכיתה י', כי אמנם יש לציונים בשנה הזו משקל נמוך יחסית אך בסופו של דבר גם הם יכולים לעזור להעלות את הציון קצת אם מצליחים בהם. בהצלחה
שואל השאלה:
^ אז נגיד אם בתעודה יהיה לי 80
הציון הגשה שלי יתחיל מ98? (ואז יתשנה לפי הציונים ב יא?) ..
אנונימית
יש לו קצת השפעה על ציון ההגשה לבגרות של ה- 70% בכיתה י"א, משהו כמו 10%.