12 תשובות
חופשיים
אופציה א'.
חופשיים וסבבה.
למזלי ההורים שלי פחות או יותר כאלו. זכיתי.
למזלי ההורים שלי פחות או יותר כאלו. זכיתי.
פרימיטיביים, אין כמו הרים שמגבילים אותי ולא מניחים לי לחיות בשקט
הורים חופשיים, בתור אחת שאין לה הרבה מגבלות בבית זה אחלה לגמרי.
יש לי הרבה יותר פתיחות עם ההורים שלי בזכות זה
יש לי הרבה יותר פתיחות עם ההורים שלי בזכות זה
הורים סבבה וחופשיים
זה סיוט שיש הורים ובכלל משפחה ואחים גדולים פרמיטיבים
זה סיוט שיש הורים ובכלל משפחה ואחים גדולים פרמיטיבים
חופשיים
חופשיין
חופשיים וסבבה
כמו שיש לי
כמו שיש לי
חופשיים וסבבה בגבול מסוים
הורעם חופשיים וסבבה
מקום טוב באמצע, לא פרמיטיביים ברמה של בבונים שלא מאפשרים לגמרי גמישות, אבל בהחלט לא כאלה שמאפשרים חופש פעולה מוחלט. אני אמא ובמקרה אני קולטת שילד שיש לו יותר מידי חופש לא יודע לנהל אותו, הופך להיות אדם ברברי וחסר כבוד ותוקע את היום כל הזמן במסך ומסתובב עם טיפוסים אללה איסטור. ולכן, אני מחליטה לבן שלי מי החברים שלו, ואני בוחרת את האיכותיים והמקסימים ביותר, אני מגבילה את זמן המסכים שלו והוא לא שומע מוסיקה שאני לא מאשרת (פלסטיק ומקל, נועה קירל, מרגי ושאר הטפלים). יש אנשים שיקראו לי קשוחה, אבל הבן שלי מאושר כי הוא יודע שאני שומרת עליו, הולך לחוג כדורסל ומורה פרטי לתופים ואנגלית שהוא ממש רצה, ונפגש עם חברים וכשלא בא לו ללכת לחוג אני מאפשרת לו פה ושם. והבן שלי יודע כל הזמן שהוא אהוב ומוגן ובטוח בבית ובמשפחה שלו. יש ויכוחים אבל אני יודעת באופן ודאי שילד עם יותר מידי חופש הולך לאיבוד ומפתח חוויות דכאוניות, אני עובדת עם הילדים האלו שמאוד בודדים ומרגישים שההורים שלהם ש"סבבה" ולא מגבילים - לא באמת שמים עליהם ואוהבים אותם.
באותו הנושא: