8 תשובות
יש כדור לזה
שואל השאלה:
עם מרשם או בלי?
עם מרשם או בלי?
אנונימית
תשתי מים או שתלכי לבדיקה.
יש מצב שצריך לטפל בזה אם זה חלק מהרוטינה שלך.
יש מצב שצריך לטפל בזה אם זה חלק מהרוטינה שלך.
שואל השאלה:
תודה חברים
אלך לרופאה שלי כשאהיה פנויה
והמים עם לימון עזר
תודה חברים
אלך לרופאה שלי כשאהיה פנויה
והמים עם לימון עזר
אנונימית
את אולי לוקחת כדורים/תרופות שגורמים לזה?
יש כדורים עם מרשם, יש להם תופעות לוואי לא נעימות. גם נשים בהריון לא אוהבות לקחת בגלל התופעות לוואי אז עדיף לך לנסות להסתדר בלי
חשוב להבין ממה הבחילות. אולי זה משהו מסויים שאת אוכלת? אולי את רעבה או חלשה?
לבנתיים מים עם לימון באמת עוזר
מאכלים יבשים יכול להיות גם טוב כמו קרקרים וביגלה, פרוסת לחם צנים וכאלה
חשוב להבין ממה הבחילות. אולי זה משהו מסויים שאת אוכלת? אולי את רעבה או חלשה?
לבנתיים מים עם לימון באמת עוזר
מאכלים יבשים יכול להיות גם טוב כמו קרקרים וביגלה, פרוסת לחם צנים וכאלה
שואל השאלה:
תודה רבה
האמת קמתי קצת רעבה אבל לא יכלתי להכניס כלום כי פחדתי להקיא
אבל עכשיו אכלתי ושתיתי והרבה יותר רגוע
תודה רבה
האמת קמתי קצת רעבה אבל לא יכלתי להכניס כלום כי פחדתי להקיא
אבל עכשיו אכלתי ושתיתי והרבה יותר רגוע
אנונימית
תנסי לאכול משהו קטן יבש כשאת קמה, לפני שאת יוצאת ומאמצת את הגוף. תראי אם זה עוזר
ושמחה שאת מרגישה יותר טוב
ושמחה שאת מרגישה יותר טוב
באותו הנושא: