5 תשובות
אולי את מרגישה שהיא כבר פחות מתייחסת אלייך ויותר אליה
שואל השאלה:
היא כמעט לא מתייחסת אליי. ואני מודה שזה קצת מעצבן.
אבל לא רק בגלל הזוגיות, גם יש לה מלא חברים אחרים פתאום והיא נראת לי קצת מדורדרת.
כאילו, איתם היא כן מדברת ואיתי כמעט לא
אנונימית
^אז יש סיכוי גדול שזה בגלל זה, את אולי מרגישה שמישהי אחרת "לקחה" לך את המקום במובן מסויים, את אולי היית זאת שקרובה אליה ושמסתובבת ופתאום את כבר לא מקבלת את היחס הזה ממנה ואתן מתרחקות והן מתקרבות.
נראלי בכלליות כשאת רואה זוג מתמזמזים מול כולם זה גורם לכולם להרגיש אי נוחות כי זה רגע אינטימי
שואל השאלה:
לא היינו כאלה קרובות. פשוט קצת דוחה לי שהיא מדברת עם כל החברים החדשים שלה, וממני היא מתעלמת אם אני לא פונה אליה בעצמי.
מעניין מה אני עושה לא בסדר שהיא לא שמה עליי בכלל ועל אחרים כן
אנונימית