4 תשובות
ממליצה לך לתרגל כמה שיותר , נגיד תקחי עכשיו תרגילים קצת קשים ותנסי לפתור , לעבוד כמה שיותר על נושאים שאת פחות מפגינה בהם בקיאות .
חוץ מזה גם אם תקבלי ציון נמוך זה לא אומר כלום , המבחן לא משקף אותך ואת היכולות שלך/ הרמה שלך.
עצם העובדה שאת באה להתמודד ולפתור את המבחן זה מצויין . מאחלת לך בהצלחה :)
במבחן זה עוזר להתרכז וניראלי קינדר זה סבבה^
שואל השאלה:
עכשיו? במבחן? גם וגם? קינדר זה בסדר? חחח
אנונימית
קחי שוקולד זה עוזר