10 תשובות
זה ממש תלוי למה הוא פיטר אותך

ועבדת כבר שלפחות יביא לך כסף לחודש
אני די בטוחה שהוא חייב להביא לך את המשכורת על כל השעות שעבדת, אל תוותרי לו!
אבל את בכל מקרה מקבלת משכורת..
אבל הוא יביא לך את המשכורת בכל מקרה זה לא שהמשכורת של אותו החודש הולכת לפח
הוא צריך לשלם לך משכורת על הזמן שעבדת בו. לא משנה מתי
את עדיין מקבלת זה לט משנה
שואל השאלה:
עברו שבועיים והוא היה כבר צריך לשלם
אנונימית
תתקשרי אליו או שתשלחי הודעה, הוא חייב לשלם
לך
שואל השאלה:
אוקיי, תודה :)
אנונימית
זה לא קשור למשכורת את עדיין תקבלי אותה