6 תשובות
כנראה לא אוהב מספיק, או שהאהבה חסרה אצלך
שואל השאלה:
מזדהה^
אנונימי
כן. זה מעיק ממש לפעמים
אנונימית
לא.
אין הגבלה לכמות האנשים שיכולים לאהוב בן אדם מסוים, ולכן אי אפשר להגיד שיותר מדי אנשים אוהבים אותו. במידה וכן היה גבול שאסור לחצות (מה שנשמע מטופש לגמרי וללא שום מטרה) אז כן היה אפשר להגיד את זה. אבל אין.
כן, קוראים לזה להיות אוברייטד
אנונימי