6 תשובות
כימיה.
פיזיקה .
אבל תלוי לאיזה מגמה את מתחברת יותר , במה את מפגינה יותר בקיאות ..
מה שהכי מתחברים אליו. בעיקרון פיזיקה הכי נחשב אבל גם הכי קשה.
אם את טובה במתמטיקה, פיזיקה.
זה מעניין רצח וזה ידע מאוד שימושי גם לחיי היוםיום וגם כשתצאי לשוק העבודה יעפו על זה שיש לך ידע בפיזיקה.
אני אישית אומרת ביולוגיה זה פשוט הנושא שהכי מעניין אותי ומה שאני אוהבת זה שרואים אותו ממש בחיים האמיתיים ובמציאות, לא כמו כימיה לדוגמה
ופיזיקה זה פשוט ממש קשה
כל דבר שהוא לא כימיה
אני אישית ממליץ פיזיקה