12 תשובות
מה זאת אומרת? אם זה מפריע לך את יכולה פשוט להעיר להם על זה
אמא שלי לאחרונה כזה יוצר בטלפון תאמת שאמרתי לה אבל זה לא השתנה פשוט להבין שאנשים לפעמים צריכים תזמן שלהם
ותזימיני אותה למסעדה או משהו לזמן איכות
אנונימית
נסי לדבר איתם
מניסיון אין הרבה מה לעשות, היום רוב האנשים תקועים בפלאפון, הם פשוט מכורים.
אי אפשר לשלוט עליהם ועדיף לך לשחרר את זה
שואל השאלה:
דיברתי איתם והם תמיד מתעצבנים שאני מעירה להם...
אז תראי להם בעצמך כשהם יקראו לך או משהו תהיי בטלפון ואז תסבירי להם בצורה מוכבדת כמה שזה לא נעים
שואל השאלה:
זה רק יכעיס אותם יותר..
הורים נוקשים וזה
וואו בעסה לפחות תדעי לא לעשות את זה לילדים שלך
שואל השאלה:
כן..
את הילדים שלי אני אחנך אחרת
מחזיקה אצבעות
שואל השאלה:
3>
אבל חשוב שתדעי שזאת לא את,זה לא שאת לא בסדר העדיפויות שלהם, זה הם וכנראה שאין להם מספיק שליטה עצמית כדי להתנתק