9 תשובות
סותמים תפה ועושים מה שהם מבקשים ככה אני עושה
אנונימית
שואל השאלה:
לא עובד, אמא שלי היא יותר הבעיה והיא לא זזה מהדעות שלה
שואל השאלה:
סותמים את הפה על הכל??
שואל השאלה:
אני מרחיקה והם מענישים אותי
^כן ככה זה הולך גם אצלי אני בזמן הזה פשוט שותקת ועושה מה שהם אומרים למרות שבפנים יש לי על זה מאוד הרבה דעות
אני פשוט מחכה לגיל שהם ישחררו קצת
ותאמיני לי לכל הורה יש את הזמן הזה
אני מקווה שתצליחי אם בא לך לפרוק אני פה
שואל השאלה:
באיזה גיל הם בד"כ משחררים
17, 18 כזה ככה זה אמור להיות
אבל עד אז אם בא לך עצה איך להתמודד עם זה את יכולה לנסות להסתכל על הדברים הטובים שהם עושים בשבילך כי לכל אחד במיוחד להורים יש
אני מקווה שתצליחי אני איתך בזה חוח רציני שאני מרגישה שאת אני
שואל השאלה:
תודה אהובה
בכיףף