6 תשובות
מי יגיד לך על זה משהו, פורים
אנונימי
כן אבל קחי בחשבון שיהיה קר
שואל השאלה:
קר זה קונספירציה של הממשלה
קר זה קונספירציה של הממשלה
אנונימית
זה פורים, תהני ותלבשי מה שבא לך 3>
גם אם תלכי עם אף של ליצן וכפכפי עץ, זה יהיה נורמאלי לגמרי.
גם אם תלכי עם אף של ליצן וכפכפי עץ, זה יהיה נורמאלי לגמרי.
את מתחפשת למישהי מאופוריה במקרה?
אנונימית
שואל השאלה:
חחח חשבתי על זה אבל בסוף מתחפשת לפיראטית
חחח חשבתי על זה אבל בסוף מתחפשת לפיראטית
אנונימית
באותו הנושא: