התחברות
הרשמה
הכנתי טוסט ב8:40 ועד עכשיו הוא היה בחוץ על השולחן זה טוב לאכול אותו??
14 במרץ 2022, 09:15
אוכל
טוסטים
רעב
ארוחת בוקר
3 תשובות
כן
א
אני אני ואני
כן
Y
YaSen
כן
אפשר לאכול
א
אני כלכך שונה ומיוחדת
באותו הנושא:
הכנתי רביולי ב2 בלילה והסיר נשאר בחוץ בלילה אני יכולה לחמם ולאכול עכשיו?
לקחתי עכשיו כסף על הכנה של 2 טוסטים לאבא שלי, זה בסדר ומוסרי כלפיו?
הכנתי טוסט בבית שמתי גבינה צהובה פסטו אדום רוטב שום ובצל יצא לי טעים?
הכנתי עוגיות שוקולד ציפס עם חמאה לפני כמה ימים והיה כתוב שאפשר להשאיר בחוץ עד 3 ימים אבל הן היו בחוץ עד עכשיו(מחוץ למקרר
הכנתי לעצמי טוסט ואמא שלי באה אז זרקתי אותו...להכין שוב או לא?
הכנתי טוסט וזאת פעם ראשונה שאני מכינה חח כמה זמן צריך להשאיר אותו בטוסטר?
פאק הכנתי טוסט לפני שעתיים ועכשיו גיליתי שהשארתי את הטוסטר דלוק ומחובר לחשמל
אם אני אשאיר פסטה מחוץ למקרר (עכשיו הכנתי) זה יתקלקל עד מחר?
מה אפשר לאכול עם אבוקדו חוץ מנאצוס טוסט כריך אבל שקל להכנה?
הכנתי טוסט בבוקר אתם חושבים שהוא עדיין טוב?
הכנתי רוטב שמנת בצהורים וזה נשאר בחוץ עד עכשיו זה נראה לכם מקולקל עדיף לא לאכול?