7 תשובות
מבינה אותך גם אני
את היחידה, כן
כן את היחידה
אני לא רוצה חופש גדול אבל נראלי שכן כמה ימים זה טוב אבל בכללי מבינה אותך
את היחידה
שואל השאלה:
דיי נו פעם זה היה הפוך אבל אני לא יודעת מה יש לי
אנונימית