התחברות
הרשמה
מרגיש שדפקתי לעצמי תמצב החברתי ומאוחר מדי כבר למצוא חברים חדשים
אשמח עזרה
15 במרץ 2022, 09:51
חברויות
ביטחון עצמי
בדידות
תיכון
כיתה י
3 תשובות
אני אהיה חברה שלך(:
ס
סנטר
מה אתה אוהב לעשות?
ה
ההוא מתל אביב
אני אהיה חבר שלך
ה
ההוא מתל אביב
באותו הנושא:
אני מרגישה כל כך מושפלת ובאמת שכבר נמאס לי מהלחץ החברתי תעזרו לי
באלי לשתות סתם כי משעמם לי ואני מרגישה numb כזאת וזה מעלה לי תמצב רוח..כדאי?
אני מרגישה גרוע יש לכם סדרות טובות להעלות תמצב רוח ככה?
זה הגיוני שאני מרגישה יותר טוב עם עצמי כשאני לבד בלי סביבה חברתית?
אתם יושבים לבד בהפסקות לפעמים? ואיך הייתם מגדירים תמצב החברתי שלכם?
במעמד החברתי איך אתם מגדירים את עצמכם?
גם לכם יוצא לפעמים שאתם מרגישים חרא בגלל איך שאתם נראים ובגלל המצב החברתי ברצפה שלכם?
יוטיוברים מצחיקים ושכל התוכן שלהם מצחיק שאני יכולה לצפות בהם?צריכה להעלות לעצמי תמצב רוח..
איך אני יכולה להעלות לעצמי תמצב רוח?
אני ילדה ממש בוגרת לגילי, בקטע שאני מרגישה שזה מעניש אותי כבר שנים בקטע החברתי..
נמאס לי מהחרדה החברתית הזו וכל הבעיות הרגשיות והחברתיות, אני בכיתה חושבת לעצמי מתח היא תיעלם