14 תשובות
זה ממש גרוע
מה באמת?^
אנונימית
לא סוכריה, טופי
לא גרוע רצח
למה גרוע?^
אנונימית
לא להתנשא עלינו
מדהים, מטורף
זה די גרוע
^^אוקיי ו? מה את רוצה?
זה מדהים ממש
אני הייתי צינית למה שמישהו יחשוב שזה באמת גרוע?
אם זה בלי בונוסים, ממוצע מעולה. כל הכבוד!