20 תשובות
טוב
כע, תוב, מאמי, חמודה, מותק
לול
"טוב"
אנונימית
duh
אנונימית
אני מרגישה מותקפת
אני תמיד רושמת אוקיי
לא משנה
שלי זה חח או טוב לא בטוחה
כל פעם שרושמים משהו עם "וש" בסוף היוש ביוש טובוש אוקיוש סבבוש בא לי למות אני מקבלת חלחלה מסיבה לא ברורה
סליים
יותר מדי טראומתי
מוצלח
לולל
די. פשוט די.
מותק"
נודר