התחברות
הרשמה
זה מוזר שבמשך שלוש שנים וחצי שאני נוסעת באוטובוס ללימודים בהלוך ובחזור (מכיתה ז) (המשך למטה)
מעולם לא יזמתי ישיבה במושב פנוי כשמישהו/י כבר ישב במושב שלידו, גם כשהאוטובוס היה מפוצץ (והוא כמעט תמיד מפוצץ)?
18 במרץ 2022, 16:56
מה לעשות
התייעצות
כיתה
כיתה י'
4 תשובות
כן הגיוני
S
Skims
לא, זה לא מוזר
$
$$shutupyoua
לא הבנתי
C
CuteBoy
לא זה לא מוזר
Y
Yalda_yafa123
באותו הנושא:
בנות, אם הייתן בזוגיות שלוש וחצי- ארבע שנים
זה נורמאלי להידלק על מישהו במשך שלוש וחצי שנים כשאנחנו בכלל לא מכירים?
הפרש של 4 שנים או שלוש וחצי שנים זה פסדר?
וואי בבקשה אל תיצאו עלי גם אני ארמיז שלוש וחצי שנים (המשך בפירוט)
אומרים שלוש שנים וחצי או שלוש וחצי שנים?
זה מוזר שאני וחבר שלי שנה וחצי ועדיין לא שכבנו וגם לא מדברים על זה?
זה מוזר שאני מסתכלת על הפרופיל של הקראש שלי במשך איזה חצי שעה ורק בוהה בה?
אנחנו מאוהבים ממש ויש לנו הפרש שלוש וחצי שנים בגיל מה חושבים?
עד כמה זה מוזר שבמשך 3 שנים לא אכלתי שום דבר שמכיל שמן וסוכר?
זה בסדר לרוץ שלוש פעמים בשבוע במשך שעה וחצי?
מוזר שאני בולימית כבר שלוש שנים ואף פעם