8 תשובות
שואל השאלה:
אני מוצאת ג'ינסים שמתאימים זה אבל זה הכל עד שאני יושבת
אני עומד מרגישה כמו באד ביץ'- יושבת כל הבטן שלי בחוץ
ולשים חולצת בטן בכלל בעיה כי בשלושה סנטימטרים בין החולצה לג'ינס יושב לו שומן שהחליט לצאת החוצה
אני לא מסוגל לשבץ ליד אנשים אם אני לא מכסה את הבטן

אני כן מתאמנת וזה כן קצת להרגיש יותר טוב אבל עדיין לא לגמרי
אנונימית
ההבדל הוא איך שאת מרגישה ומשדרת, זה מה שייעשה את ההבדל. אין דבר כזה בלי בליטה כשיושבים, לכולן יש, במיוחד אם הג'ינס צמוד.
שואל השאלה:
אוף וללכת עם חברות לים או שופינג שהן מתלוננות שהן שמנות שהן ליטרלי מידה 34 ואז כשאת מרגישה לא בנוח זה כזה "מה יש לך את ממש רזה" אבל אם אני אגיד שאני רזה יעשו פרצוף
אנונימית
שואל השאלה:
אני מנסה לשדר ביטחון אבל זה משהו פנימי שמפריע לי וחוסם אותי מלהיות עם ידיים משוחררות ולא להסתיר את הבטן אובססיבית...
אנונימית
זה בסדר.אחד הנושאים הכי מבלבלים הם דימוי גוף,כי לא משנה כמה אחרים יגידו לך שאת נראית טוב או ירימו לך או לא ירימו, את עדיין תראי פגמים. אז זה מתחיל משם ומההבנה שאף אחת
מהמוסכמות החברתיות שהתביעו לך בראש
מילדות הן שחור לבן. אז את בעצם לא פועלת
בשביל תוצאה חד משמעית וטכנית- להיות רזה כדי ללבוש חולצות בטן ו"לשבת בלי קפל", ומוערכת ככה יותר על ידי עצמך. את פועלת מתוך קבלה עצמית, שזו בחירה איך להסתכל על הגוף שלך וזה אף פעם לא נורא כמו שאת חושבת- כשהמטרה היא לא לרדת במשקל כדי להיות "יפה ושווה" אלא כדי להרגיש טוב (כמו שאמרת) ולמקסם את מה שאת יכולה להוציא מתוך הגוף שלך, שהוא מהמם כמו שהוא גם ככה.
כלומר השוואה לעצמך בלבד, וזה ממשיך בלסגל
הרגלים בריאים של תזונה נכונה,ספורט וכל מה שגורם לך להרגיש טוב.
קבלה עצמית מעבר לזה שהיא בכלל פנימית, ואם לא אז לא יהיה לך טוב עם עצמך גם אם תשילי 40 קילו, אסור לתלות אותה במטרות שלא דוגלות בדרך בריאה ונכונה אלא בתוצאה חברתית או חיצונית. תתחילי לקבל את מה שיש עוד לפני שתתחילי לעבור תהליך כשכל דבר מכאן הוא בונוס ולא חובה.
שואל השאלה:
אני עושה ספורט וזה באמת גורם לי להרגיש יותר טוב עם עצמי!
לא מאוד אכפת לי מה אנשים חושבים אלא יותר מה אני חושבת אבל מה שאני חושבת אף פעם לא מספיק טוב בשבילי.
כאילו למרות שזה ככה לחברה יש השפעה פשוט ענקית גם אם אני לא רוצה וזה פשוט מתסכל
אנונימית
שתדעי, הייתי ככה בדיוק עד שהתחלתי להתאמן, וגם עכשיו יש בטן בישיבה.. זה נורמלי.
כן. פשוט חיה עם זה