6 תשובות
כן הגיוני שלא אוכלים כואבת הבטן
ברור
הגיוני
אם זה יותר ממה שאת אוכלת בדרך כלל זה הרבה ויכול להיות שהבטן שלך לא רגילה לזה ולכן היא כואבת
כן הגיוני